سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر یخچال در خانه

صدای یخچال خیلی زیاد است
آیا یخچال شما صدا می دهد؟ بله، یخچال ها صدا تولید می کنند. صدای کوبیدن یخ به درون سطل ذخیره سازی و صدای خش خش مبرد در میان خطوط، انتظار و طبیعی است. حتی یخچال های جدید هم می توانند صدا ایجاد کنند.

اما صداهای وزوز، زمزمه، چرخیدن و ارتعاش طبیعی نیستند، بنابراین این راه حل ها را امتحان کنید:

یخچال سطح

یخچال شما دارای پایه های تسطیح است که احتمالاً سال ها پیش در محل نصب شده اند. همانطور که خانه شما پیر می شود و کف آشپزخانه شما پایین می آید، یخچال باید گهگاه دوباره تراز شود. برای چرخاندن پاها از آچار استفاده کنید. توصیه می شود که درها به خودی خود در هنگام باز شدن تا نیمه (45 درجه) بسته شوند. بنابراین، پاها را با در نیمه باز تنظیم کنید و تا زمانی که در بسته شود به تنظیم ادامه دهید.

یخچال را روی تشک عایق صدا قرار دهید

تشک های فوم متراکم مخصوص را می توان به صورت آنلاین خریداری کرد که در زیر یخچال قرار می گیرند و لرزش را که از طریق پاها روی زمین می گذرد کاهش می دهد. اگر افرادی که زیر شما زندگی می کنند از صدای یخچال شکایت دارند، این راه حل بسیار ارزشمند است.

یا پدهای ضد لرزش را زیر هر یک از چهار پای یخچال قرار دهید. از یک دستیار بخواهید در حالی که لنت ها را داخل یخچال می برید، کمی به عقب برگرداند، سپس این کار را برای طرف دیگر تکرار کنید. در قسمت نوک آن قرار ندهید زیرا یخچال ممکن است روی شما واژگون شود.

یخ ساز یخچال را تنظیم کنید . در مورد تعمیر یخچال در اسلامشهر بیشتر بدانید

اگر یخچال شما هر 10 تا 15 دقیقه یکبار صدای وزوز منتشر می کند و هر وزوز فقط حدود 5 ثانیه طول می کشد، ممکن است یخ ساز در تلاش باشد یخ بسازد اما نمی تواند زیرا آب خاموش است.

با خاموش کردن یخ ساز (با کلید روشن و خاموش) یا بالا بردن بازوی سنسور یخ، از وزوز یخچال جلوگیری کنید. بررسی کنید که شیر تغذیه، که معمولاً در زیر سینک قرار دارد، روشن باشد. همچنین پشت یخچال را چک کنید تا ببینید آیا خط هنوز به یخچال متصل است و نشتی ندارد.

گرومت های فن اواپراتور یخچال را تعویض کنید

فن وظیفه توزیع هوا از کویل ها برای حفظ دمای یکنواخت را بر عهده دارد. این فن ممکن است به دلیل ساییدگی یا شکستگی دریچه‌های لاستیکی صدا کند. گرومت های ارزان قیمت به صورت آنلاین در دسترس هستند.

می توانید به فن اواپراتور داخل محفظه فریزر خود دسترسی داشته باشید. دستگاه را از برق بکشید، سپس تمام اقلام و قفسه ها را از فریزر خارج کنید.
 با یک پیچ گوشتی درب دسترسی را در قسمت پشتی فریزر باز کنید و فن را بردارید. گیره های قدیمی را بردارید و با گرومت های جدید جایگزین کنید، سپس فن را عوض کرده و سفت کنید.

منبع: بلد سرویس https://baladservice.com/